vrijdag 18 maart 2011

Internet en deadlines

Ok jongens,

Voorlopig heb ik mij een internet USB modem gekocht. Dat kost me veel geld, maar ik kan er tenminste thuis mee op het net surfen en meer op mijn gemak werken. Dat is wel nodig want het was een stressy week. Veel stage opdrachten, en telefoon van school dat ik telaat ben voor mijn deadline. Heb ik overgekeken door het probleem met internet. Geen paniek, ik heb het later mogen doorsturen, omdat mijn situatie nogal moeilijk is, gelukkig.

Vandaag waait het erg hard, maar het is stralend weer. Alweer. Ik moet dringen beginnen aan mijn scriptie, en dat is dan ook wat ik dit weekend ga doen. Aleja, info verzamelen enzo, veel dingen lezen, interviews opstellen... Zonder informatie kan ik niet beginnen schrijven he.
Zondag ga ik normaal gezien weer naar het strand, en deze keer met het doel om te surfen. Haaien zitten hier wel, maar verder uit de kust. De enige die je zou kunnen tegen komen zijn minihaaitjes, totaal ongevaarlijk. Geen zorgen dus, ik zal niet worden opgegeten ;).

Groetjes en tot binnekort!
Stijn

1 opmerking: