maandag 14 maart 2011

Ha!
Kheb precies teveel zon weggestuurd. Vandaag een druilerige dag met een miezerig regentje. Gisteren tot 40 graden, gevolgd door een gigantische storm. Hetzelfde als zaterdag. Het weerbericht voorspelt meer regen voor deze week. Ik voel me een beetje in Belgiƫ.

Ik blijf druk in de weer voor het werk, maar spendeer het meeste tijd aan oplossingen zoeken voor mijn internetprobleem. Ik koop deze week een dongle waarmee ik op internet kan, ook al kost me dat stukken van mensen.
Tijdens het werk kom ik de meest verrassende dingen tegen zoals slangen in de stad (een kleintje, maar toch een slang), arenden boven mijn hoofd, en veel meer. Ik heb jammer genoeg niet altijd mijn camera bij, want dat is veel te gevaarlijk in de stad, dus daarvan heb ik geen foto's. Binnekort verschijnen er wel nieuwe foto's in de map 'finest selection' op smoelenboek (Dank aan Tim Hermans voor dit prachtige woord).

Ngiyabonga
Stijn

3 opmerkingen:

  1. Joepie! Ga je een online cursus Zuid-Afrikaans geven? :) lijkt mij wel erg interessant :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Das geen Zuid-Afrikaans dat laatste woord, dat is Zulu. Zuid-Afrikaans klinkt als vervormd nederlands. Dit woord betekent eigenlijk 'bedankt', maar het wordt voor vele andere dingen ook gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hm, interessant, ga door :p
    Juist uiteraard is dat geen Zuid-Afrikaans :) kzal met mijn gedachten ergens anders gezeten hebben toen :)

    BeantwoordenVerwijderen