vrijdag 11 maart 2011

Hi guys,
Nog steeds geen internet. Meer slecht nieuws in de plaats. Ons huis kan niet op een ADSL-lijn aangesloten worden omdat er in het centrale punt in onze buurt, waar alle lijnen samenkomen, geen poort meer over is om een huis op een ADSL-lijn aan te sluiten. They have to upgrade the whole fucking area. Ze moeten geld uitgeven om nieuwe poorten te installeren en zien er niet zo happig uit om dat te doen, laat staan snel. Ik ben dus op zoek naar tijdelijke oplossingen, zoals een dongo aanschaffen (80euro) en daarbovenop 30 euro per gigabyte te betalen. Ik heb geen andere keus als ik mijn opdrachten voor school wil maken en wil werken voor mijn stage.

Voor de rest gaan alles zeer goed. De mensen zijn hier leuk en aangenaam, het weer is goed, het eten is goed (want ik maak het zelf) en ik ben het grootste deel van mijn tijd onder de baan optredens volgen, organiseren, geluid en licht mixen... Dingen die ik graag doe.

Ik zend jullie veel zon (ik kan er wel wat missen hier) en veel warmte.
Groetjes uit Umbilo, Durban.

2 opmerkingen:

  1. hier ist ook zonnig! morgen 13 graden ;) haha een peuleschil van uw warmte, maar kben er wel blij om! de kalahari leeuw al gespot?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi!

    Ja, dat was te verwachten e... die Afrikaanders toch... Ik hoop dat je binnenkort een goede oplossing vindt, ondertussen zijn wij hier ook volop aan het brainstormen over alle mogelijke internetaansluitingen die we je al dan niet zouden kunnen geven...
    Stuur maar een beetje zon ja :) Het is hier deze week al vrij warm geweest, maar het kan nog altijd mooier ;) De lente begint volgende week dus wat extra zon is altijd welkom! Spijtig dat je ze niet via internet kan sturen, dat gaat veel sneller dan met de post :p

    xx

    BeantwoordenVerwijderen